Ya lütfen bi el atın ya… 2 hafta önce bitti antibiyotik. İyilik hali 10 gün en fazla 2 hafta sürüyor. Kötüleşip başka şeye çevirecek diye korkuyorum. Isı nem dengesine, beslenmesine, her şeyine çok dikkat ediyorum. Neden böyle oluyor? Siz neler yapıyorsunuz bu durumlarda? Lütfen kimse sarımsak kürü demesin kürü verdiğim halde böyleyiz. Geçen hafta 3 kere verdim. Pazar pazartesi vermedim Salı günü balgamlı öksürük halsizlik ile uyandık. Ne yapayım ben bu çocuğu evden çıkarmayayım mı hiç… kreşten olduğunu biliyorum. Ama neden bu kadar sık olduğunu anlamıyorum. Sınıfta en çok hasta olan benim çocuğum … çok üzülüyorum ya ☹️☹️ doktorumuzu aradım bugün gelin koruyucu tedaviye başlayalım böyle üst üste tekrar ederse ilerde astıma çevirir dedi.