nyhn gün içinde çok yorulduğu için, beyni çok fazla yorulduğu için olabilirmiş yani odağı ne kadar çok olursa o kadar çok yorulduğu için olabilirmiş ara ara kızımda da oluyodu sonra 2 yaş sendromu 😂 o da yapıyo maalesef uyku düzensizliği, yememe, huzursuzluk gibi gibi