Dlk55blt-rdvn Merhaba arkadaşlar, bebeğim 25 aylık 2. Azı dişlerini çıkarıyor ve 2 gündür gece gündüz aşırı tükürük birikiyor ağzında özellikle uyku sırasında boğazına kaçıp öksürüyor uyuyamıyor. Bunun bi çözümü var mı?Neler yapabiliriz?
omurbalci Dlk55blt-rdvn dediğin gbi çok fazla salya salgılandığı için. Soğan karanfil kürü var onu öneririm ya da tetagil diş tozu
Dlk55blt-rdvn omurbalci tetagili uzun süredir kullanıyoruz ama faydası olmadı. Soğan kürü nasıl oluyor acaba
omurbalci Dlk55blt-rdvn bir soğanı incecik olcak şekilde rendeliyoruz içine karanfil 5 6 tane ya da 2 3 damla karanfil yağı damlatıp 1 gece dolapta bekletiyoruz sonra bir tülbette suyunu süzüyoruz sabah akşam dişlerine diş etine uyguluyoruz uzman dr ali fuat serpen soğan kürü diyerek bakarsanız daha detaylı görebilirsiniz