Merhaba canım hayırlı olsun bebeğin arkadaşların dediği gibi iki saatte bir emzirmen gerekli benım kızımda uyannazdı tık tık vururdum uyanmazdı ben çareyi ayaklarını ıslak mendille silerek yada evi ısıtıp altını acarak emzirmeye çalışırdım 40 ı çıkana kadar 2 saatı geçirme canım Allah analı babalı büyütsün bebegıni uzun ömürler versin ❤️