tugcemomm Kızlar bebeğim 4 aylık dün dudak kenarında da sivilce gibi bir şey çıkınca tedirgin oldum. Neden olur sizce ?
ilaxidexi tugcemomm bebeklerde oluyor bu, bedenlerinde parmaklarında hatta saçlarının arasında bile çıkıyor tedirgin olma, gün sonunda geçmesi lazım ama uzun süre geçmez yaraya falan çevirirse doktorunuzla görüşün bence 🙏🏼
tugcemomm @ilaxidexi teşekkür ederim ☺️ bir kaç güne geçmezse doktora gösteririm o zaman. Öpmeden falan olur mu acaba diye düşündüm bir an
ilaxidexi tugcemomm öpmekten olacağını düşünmüyorum, hepimiz öpüyoruz çocuğumuzu. ama uçuklu ya da patlamış sivilceli bir şekilde öpüldüyse o ihtimal düşünülebilir. inşalla geçicidir 🙏🏼
dnzgns Tedirgin olma ama bu besin alerjisi biz de öyle başladı sivilce döküntü mukuslu kaka en büyük problem gaz. 2 ay öyle gitti sonra besin alerjisi çıktı bi gösterin
tugcemomm @dnzgns ama ek gıda vermiyorum sadece mama ile besleniyor. Neye alerjisi olabilir başka Sizin neye çıkmıştı ?
dnzgns tugcemomm süt ürünleri yumurta ceviz fındık susam şeftali mama bile olsa bunlardan birini içerirse yine yapar. Çünkü alerjik bebekler için özel mamalar var mamalar içere bilir bu saydıklarımı çünkü Dr. Bana yazacaktı ben diyet yaparım o emsin dedim ben diyet yapıyorum yemiyorum hiç birini içeren gıda bile
tugcemomm @ilaxidexi eşim ve ben çok dikkat ederiz bizde yok. Ama ailelerden birinde varsa ben görmeden öptülerse diye düşünüyorum şu an. İnşallah geçer takip edeceğim bakalım
dnzgns tugcemomm lütfen kimseye öptürmeyin benim en hassas konum anane babaanne fark etmez çok küçükler ve ben kimsenin ağız bakımına o kadar özen gösterdiğini düşünmüyorum ve Allah korusun uçuk bebekleri ölüme kadar götürür isterseniz araştırın
tugcemomm @dnzgns geçmedi yüzü ve poposunda da isilik gibi çıktı yarın doktora götüreceğim inşallah kötü bir şey değildir çok tedirginim
tugcemomm @dnzgns evet evet biliyorum bende çok hassasım bu konuda o yüzden kimseyle tek bırakmıyorum bebeğimi öpeceklerini biliyorum çünkü. Ben görmeden öpen var mıdır diye içim içimi yiyor
Ozgeylulll tugcemomm Canım benim kızımın yüzündede bir kaç yerinde çıktı geçti sonra tekrar çıktı bende ne olduğunu merak ediyordum açıkçası emziriyorum acaba alerjimi diye düşündüm sadece yüzünde var ama başka bir yerinde yok