Sibel_ismet evet tabii ki doktorum 180 günden önce başlamasına karşıydı ve sütüm de yettiği için aceleci olma demişti. Erken başlayanlara saygı duyuyorum ama ben de kişisel olarak 6.aydan önce başlamasını doğru bulmuyorum.(doktor tavsiye etmediği sürece) İlk 1 hafta elma ve armut püresi ile başlamıştık 1 2 kaşıkla başlayıp en son günlük yarım çay bardağına çıktık. Dün itibari ile de sebzeleri ekledik arttırarak gidiyoruz. Hatta doktorum gelişimi gereği hala başlamasak bile olur ama tadımlar ile başlayalım dedi ve bir aylık bir plan verdi. Ve çok şükür şu an bir sorun yok maşallah diyeyim 😅🧿