Arkadaşlar merhaba adetim 15 gün gecikti ilk adet olacağım tarih de lekelenme olmuştu 3 4 gün sürdü adet olacağım sanmıştım ama olmadım sadece lekelenme oldu pembemsi kahverengimsi bir lekeydi sonra geçti ve kasıklarim ağrımaya başlamıştı neyse dedim bi kan test vereyim adet gecikmesinin 5.günü vermiştim ama gebelik çıkmadı erken mi yaptirdim acaba diye düşündüm sonrasında ben evde 3 4 gün önce tekrar test yaptım negatif çıktı 2 gündür de çok hafif ğögüslerim de bir hassasiyet hissediyorum ve beyazımsı akıntım var bunlar neyin belirtisidir doktora gideceğim ama yaşadığım yerde şuan Kadın doğum doktoru yok başka şehire gideceğiz randevu için bekliyoruz . Bu belirtiler farklı birşey için olabilir mi acaba geç döllenmemi vardır bide bebek istiyoruz bi umutla test yapıyorum negatif artık yapmak bile istemiyorum yine negatif cikcak diye sizlerin belirtileri nasıldı bide bende olan bu duruma yorum yapabilir misiniz stresden yüzümde sivilceler çıktı