sadiyekrn7 GBGE evet anlaşılır ben gün belirlemek için yapıyordum 2-3 gün üst üste koyu çıktı sürekli yumurtlama günü olmayacağı için sonra erken gebelik testi yapmıştım silik çıkmıştı
Eymencvk Eymencvk ğ GBGE bu arada 7 ay önce dogum yaptım 2. E kızımda test almaya gidemedik ertesi güne kaldı evde idrar diş macunu yaptım köpük köpük oldu o pozitfimiş interntte görmüştğm ertesi günde testi yaptım pozitif cıktı 😂
GBGE ecemas sadiyekrn7 kubra6689 Şuan 5 gün var adete yapsammı ki gebelik testi yok elimde ve hep negatif olduğu için artık tereddüt ediyorum ama merak da ediyorum 2 tane Ovulasyon testi kaldı 5 gün var yapsam belli olur mu ki
kubra6689 Bende yumurta takibi için kullanıyordum ama hamilelegimi ovulasyon testi ile öğrendim üst üste köyü çıkınca yumurtlamam olmuştu cunku
GBGE mondecaidensecmeler ecemas Çok teşekkür ederim kimin duası kabul olacağı belli olmaz dua edin lütfen Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ☺🤗