vecihi ya ne bilim çoğu bebek annede sakinleşir kendini onun yanında güvende hisseder ama benimki oğlum korktuğunda ya da bşy olduğunda babasından sakinleşiyo bende asla durmuyor hatta daha çok ağlıyor ben kucağıma alınca özelikle dışarda öyle yapıyo çok zoruma gidiyor 🥺🥹