Merhaba, kızım bugün 3 ay 1 günlük. Yaklaşık bir haftadır emmek istemiyor. 3-4 dk emdikten sonra ağlamaya başlıyor kafasını çeviriyor. Silikon uç kullanıyorum memeyi hiç tutamadı. Meme+mama şeklinde ilerliyoruz. Emzirdikten sonra 90 cc mama veriyorum(doktorum bu şekilde önerdi beslenme sıklığını azaltıp sütümün yağlanmasını beklemek için). Şu an memeye yaklaştığı anda çığlık çığlığa. Biberon ile verince sakince içiyor. Bu yolun sonu sağım gibi gözüküyor. Aynı durumu yaşayan önerisi olan var mıdır?