Pamirkus
Anormal olduğunu hiç sanmıyorum. Aksine o yönde eğilimini pekiştirmeniz çok daha iyi olur. Benim oğlum da 1-2-3-4-5 diye sıralıyor rakamları,zaman zaman tvden açıp birlikte tekrar ediyoruz. Atlamalı oyunlar oynarken sayıyorduk sürekli oradan devam etti. Kimi bebeğin taklit yeteneği öndedir,kimi sosyalleşmeye,kimi yazıp çizmeye meyillenir. Artık yavaş yavaş karakteristik özellikler kazanma ve birey olma yolundalar.
- ayın başlarından selam 💃
Bol şans ve enerji dilerim ♥️