Bende gazı yok sanıyordum ama benimkine 10 15 kere çıkarsada yetmiyordu emerken yanımda uyuyordu hep kalktığım gibi uyanıyordu önce yanında yattım sırf uyuması için sonra yavaş yavaş beşiğine koydum uyku süreleri uzadı şimdi yaklaşık 4 aylık bir tek gece uykusuna geç dalıyor oda gündüz uykusuna alıştığı için heralde gaz damlası hiç kullanmadım masaj, duş , bebek spasına götürdüm onlar çok iyi geliyor birde mutlaka uyurken kısık seste uyku müziği açıyorum