muazinannesii şuan o anlattığınız çocuk benim çocuğumun aynısı ve 4yaşında kat ve kat artan huysuzluk,isyannn hepsi bir oldukça sakin bir anneyim yetebilen her dediğini yapan,kurallar koyan ama asla dinlenmeyen.Dışarıda başkasının yanında nur nimet ama babası ve ben olunca felaket..Kreşe de gidiyor futbolada enerji bitmiyor ağlama bitmiyor..Birde 15aylık bebem var rabbimin nimetiiii ne zorluyor ne birşey yapıyor büyük oğlan ne derse o gerçekten annelik çok yorucu birde zorlayan çocuklarınız varsa Allah yardım etsin