Fevziye-37 Aptamil 60cc 2 ölcek yiyordu sma’ya geçtim gaz yapıyor diye üzerindekine göre 150 cc 5 ölcek yemedi 90 cc 3 ölcek veriyorum bi öğün yerse bi öğün yemiyor
DBsvn Fevziye-37 sma'yı her bebek yemiyor ya sanırım tadı farklı bizde de çok gaz yapmıştı bebeğim akşam hiç susmadan 2 saat ağlamıştı mama yediği günün ertesi gününde üstelik sadece bir kere 30 cc vermiştim
Sibelmkafedzhi Fevziye-37 aptamil sma ya göre daha şekerli onun tadını arıyordur muhtemelen. Ben de birkaç kez değiştirdim mamayı çok aç olduğunda içti biraz doyunca bıraktı ama sonra alıştı biraz bekle bakalım
[silindi] Fevziye-37 tüm mama markaları için arkalarındaki ölçüler bebeklerin içebileceğinden çok fazlası. Az içmesi gayet normal.
Fevziye-37 Sibelmkafedzhi bugun le 3 gün oldu sma’ya geçeli kilo alımı nasıl ben anne sütüde veriyorum
Sibelmkafedzhi Fevziye-37 aptamil gibi boş şişirmiyor ama gayet güzeldi kilo alımı biz kabızlık yaşadığımız için değiştirdik