Bebeğim 1 aylık falandı dilinde beyazımsı bir tabaka oluşmaya başladı 45 günlük falandı doktora götürdüm süt lekesi dedi ,şimdi bebeğim 3 aylık yavaş yavaş azaldığını fark ettim cuma günü doktora gitmiştik diline baktı pamukçuk dedi ilaç yazdı ama ben almadım ,bugün baktım dili tertemiz olmuş hiç leke vs yok , pamukçuk kendi kendine geçer mi yoksa süt lekesi miydi