Mygirlmybaby Kızlar kızım sabahları 10 10 buçukta uyanır. Öğlen uyumazsa ki o saatte kalktığı için uyumuyor. Akşamları da 9 9.5 gibi uyuyor. Normal mi?
Bayancorek Mygirlmybaby yani bence normal çünkü o saatte kalkıp bir de gündüz vs. uyursa akşam erken uyumaz. Gece uykusu daha önemli. Bana göre normal o yüzden.
[silindi] Mygirlmybaby Benimki de 10 da uyanıyor ama öğlen 3 gibi yatıyor bı sefer gece 11-12 den aşağı uyumuyor . Bilmiyorum öğle uykusunu birakmasini pek istemiyorum açıkçası öğlen bana mola gibi geliyor . Ama bazen de diyorum erken uyusa ne güzel olur
gmzshn Evet zaten geç kalkıyor neden öğlen uyusun ki? Öğlen uyursa bu sefer gece çok geçer yatar çünkü sabahları geç kalkıyor.
tugcegekrblt Mygirlmybaby 9 bucuktwn sonra kalkmiyorsa uyutmayin eltimin cocugu gec kalkiyor oglen uykusu yaotiriyor bu sefer cocuk gece 1 e kadar ayakta uyumadigi zamanda erken uyuyor ama belirli saattrn sonra tekrar uyaniyor onun cocugu
Polannem Mygirlmybaby benimki sabah 7.30-8.00 arası uyanır öğlen 11.00-12.00 gibi uyur. 14.00 gibi uyanır gece uykusuna da 21.30-22.00 gibi geçer. Sizinki de normal geldi bana. Bizimki de geç uyanıp öğle uykusunu bıraksa memnun olurum 😂