Oğlum 19 aylık aşırı hareketli bir çocuk. Hemen hemen her kelimeyi söyler. Kelime hafızası ayına göre çok iyi. 10 a kadar sayar nesnelerin ne olduğunu söyler . Hatta verdiğimiz cihazın şarja takılmasını söyleriz hemen sarj aletini çıkarır takmaya çalışır. 2 kelimelik cümlelerin çoğunu kurar. Fakat aklıma takılan bazı şeyler var.
1- oğlum bazen hatta çoğu zaman bir kelimeti arka arkaya çok tekrarlıyor mesela (araba araba araba, taksi taksi taksi taksi) tamm oğlum evet taksi diyoruz zor susuyor.
2- duyduğu her kelimeyi mutlaka söyler.
3- sinirlenince kafasına vuruyor veya dikkat çekmek istediğinde.
Sizce ?