Selamlar bebeğim 10 aylık iki ayda bir hastalanıyor hep evdeyiz ama bi markete gitsek ertesi gün hastalanıyor. Bir hafta rota belası çektik bugün iyi derken şimdi geniz akıntısı hafif öksürük hapşırma başladı. Artık şaştım kaldım bağışıklık güçlendirici öneriniz var mı acaba. Çinko d vitamini probiyotik damla veriyorum. Onun dışında anne sütü alıyor ne yapsam bilemedim