Ya biz de eşimle yanimizda yatsın istiyoruzz. 17 aylık oğlum. Besiktede uyuyor sıkıntı yok ama beraber uyuyunca eşim de ben de daha rahat oluyoruz. 2. Çocuk gibi bir fikrimiz asla yokkk. O yüzden ne kadar beraber olursak o kadar iyi diyoruz biz de. Gittiğimiz pikiyatriste de danıştım. 2 yasina kadar uygun görüyor o da. Çocuk anneyi ister, babayı ister, uyanır kokularını ister demişti. Güvenli hissettiği için yanınızda güzel uyur demişti.