anneee5 Kizlar herkesin evinde termometre mi var nasıl olcuyorsunuz oda sıcaklığını bizim ateş ölçer temassız oda sıcaklığını da oluyormuş ama nasıl yapıldığını bilmiyorum bilen varsa yardımcı olabilir misiniz
ayisit anneee5 onlar tam net ölçmüyor bizde de var ama yanlış ölçüyor. O yüzden termometre en güzeli. Çok da pahalı bir şey değil.