Benim bebeğimde küçükken mama sandalyesinden atlamıştı ve sert zemine düşmüştü doktorumu aramıştım hemen oda bebeklerin kemikleri kafası bizim gibi değil kendi boyundan yüksek biryerden düşmediği sürece hiç birsey olmaz demişti ama o kadar yüksekten düşmesine rağmen ne bir kızarıklık ne bir şişlik vardı şişlik olduğunda nasıl bir yol izlenir bilmiyorum ben yinede acile götürmüştüm oda takip edin 2 saatte bir uyuyorsa kaldırın demişti gözde kayma kusma olursa getirin demişti çok şükür hiçbirşey olmadı