Mavigokyuzu inci86 bebeğim 29 aylık. 4 aylıkken çalışmaya başlamıştım sonra ücretsiz izin kullanıp 6 ay, 13 aylık iken tekrar başladım çalışmaya
inci86 Asyaveannesi04 ne iş yapıyorsunuz acaba mesleğiniz mi var ben de çalışmak istiyorum ama evden müşteri hizmetleri gibi
Polannem Oğlum 5 buçuk aylıktı işe döndüm. Şimdi 26 aylık sıkıntı yaşamadık şükür 🙏🏻 iyi ki erken başlamışım işe diyorum şimdi
kadriyece Asyaveannesi04 şanslı gruptansınız😇 bizim iki taraf da farklı şehirlerde ben işe dönmeyi çok özledim ama bebeğim daha 5 aylık 🤷♀️
Irmakmelegim inci86 kızım 3 yaş. 4aylik çalışıyorum kızım kreşe gidiyro özel e 2 yaşına kdr kndim baktım 2.5 yaşında kreşe verdim