Merhaba hanımlar, çok zor uyuyan bir bebeğim var. Asla yatağında uyumuyor. Mutfakta aspiratör sesi ile bebek arabasında uyuyor sadece. Doktorumuz bu ay itibari ile uyku eğitimi vermem gerektiğini ve yatağına alıştırmam gerektiğini söyledi. İki gündür deniyorum saatlerce ağlıyor. Sadece bir kez 30 dk uyudu. Sizce uyku eğitimi için yanlış bir ay mı? Uykudan uyanan bebeğinizi uykuya nasıl geri döndürebiliyorsunuz?