urazsema Merhabalar. Öncelikle evladinizi Allah bağışlasın. Yaşadığınız durum çok can sıkıcı ve tatsız. Bende 2,5 yaşındaki oğlumu kreşe gonderiyorum. Yüzü gözü çizik ve sis geldiği zamanlarımızda oldu. Bu konuda kurumu suclayamam tabi. Yüzünü kendi çizmiş ve sis kısmı da sineklerin saldırısı malesef. Oğlanın teni hassas. Yalan yok herhangi bir çocuğun oğluma zarar vermesi, yaralamasi, ısırması benim de kabul edemeyeceğim bir şey. Hangi anne buna seyirci kalır ki? Takip etmek, ilgilenmek bizim işimiz. Yoksa o çocuk kendini savunamaz, hakkını arayamaz. Yanlış anlamayın sürekli dayak yiyerek özgüven eksikliği ile korkarak büyür. Kendini ezilmiş hisseder. Sizin sucunuz tabi ki yok. Öğretmenlerin, kurumun ilgisizliği. Peşini birakmayin ve dava edin derim ben. Haklısınız sonuçta. Geçen bir haber okudum. Sözde çocuğun üzerine bir bardak kahve dökülmüş kreşte. Nasıl bir bardak kahve ise çocuğun bütün bedeni yanmış. Hastaneye kafalarına göre götürmüşler. Anneyi çocuk hastanedeyken aramışlar. Ne hikmetse kameralarda bozukmus. Rabbim korusun hepimizin evladını. Yüreğim hopluyor söz konusu kreş ve çocuklar olunca. Yani abartıyor olabilirim ama bir kreş öğretmeninin çocukları gözünden sakınması lazım. Değil üzerlerine bir şey dökülmesi veya birbirlerine zarar verme. Kalabalık olması filan kabul edilir şey değil mi bahane de olamaz bu. Zaten kaç kişilik ki sınıflar? Tamamen ihmalkarlik ve ilgisizlik başka açıklaması yok. Size tavsiyem alıştığı düzeni bence bozmayın. Başka kreş arastirin. O düzeni bozmadan başka yere verin. Alistigi için ister istemez afallar. Canı sıkılır. Sağlıcakla kalın🙏🏻🌺