okyanusunkalbi Günaydin kızlar, bebeğim 18 ayın içinde altta 2 üstte 2 dişi var 13 aylıkken çıkardı peşpeşe daha da yok benımle aynî durumda olan varmı?
SinemKrcl okyanusunkalbi Bizimde aynı 16 aylığız ve alt üst toplam 4 dişimiz var kan değerleri de normal neden böyle anlayamadım
Asyaveannesi04 okyanusunkalbi ne kadar geç çıkarsa o kadar kökler sağlam olur demişti doktorumuz bizimde geç çıkmştı merak etmeyin
Mmeelliikkeee okyanusunkalbi bizimde kızımın geç çıkmıştı ikincinyanlardan sonra da azılar çıktı arada bi boş var onlar 2,5 yaşında çıktı . 3 yaşında 16 dişi var
Sunam okyanusunkalbi 21 aylık oğlumun 7 dişi var daha çıkmadı 3 aydır da çıkarmıyor bazen bende endişe ediyorum
okyanusunkalbi SinemKrcl d vitamini önemliymis ebe dediydi aylar önce d vitamini de iyiydi. Diğer kızım da böyle bi sorunla karsılasmadmdı bende umarım normaldir
SinemKrcl atlasmommm Bizim de yoktu 13 aylık olduğumuzda alttan iki tane çıktı 14 aylıkta da üst 2 çıktı ama durdu öyle
atlasmommm SinemKrcl olabılır canım gayet normal bence 18 aya kadar doktorlar sadece 2 diş olabilir dedı
SinemKrcl okyanusunkalbi D vitamini normal düzeyde çıktı ama kış mevsimininde olduğumuz için d vitamini alımına devam ediyoruz. Yemek yemesi aslında çok iyiydi ama şu 3-4 gündür yoğurt çorbası hariç hiç bir şey yemiyor ve eli sürekli ağzında hep acaba diş mi diyorum ama belirtide yok