Merhabalar arkadaşlar. Daha önce 21 ve 17 kilo gibi iki kez yüksek kilolar vermiş sonrasında hamilelik ile yine kilo almış birisi olarak 1 haftadır tekrar kendim için bir şeyler yapmaya başladım. Uzun süredir yemeklerle aramda bence ciddi sıkıntilar var. Kendimi cezalandirir gibi yiyorum. Nefret etsem , üzülsem mutlu olmak için yiyordum. Eylül basinda 107 kiloydum bir ileri bir geri derken 100 kiloya indim. İlk hedefim 90 sonrasında 80 .
Uzun süredir basarabilmenin mutluluğunu bile unutmuşum. Bebekli hayat, sonrasında çalışma hayatı derken biz kendimizi unutmuşuz. Tekrar kendini bulmak isteyenler birbirimize destek olalım mı ?
Her gün 30 dk Leslie yapıyorum. Aynı zamanda çalışıyorum, 1.5 yaşında bebeğim var vs
Menü ve günlük kilo takibi yapabiliriz 🥑