meltmsenturk bende aatmak istemiyorum ama neyapılması gerektiğini bilmediğim için mecbur atıyorum ama belki eczaneler topluyodur imha etmek için ama arttık hiçbişeye güven kalmadığı için acaba paketini değiştirip geri mi satışa sunuyolardır diye korkup vermekte istemiyorum