
Şimdi ben burdan alışveriş yapmak istiyorum ama gümrük parasını aldığım ürünlerle birlikte mi çekiyorlar yoksa kapıda ekstra bi ödeme yapıyor muyuz güvenilir mi bide altta ödeme miktarı Türk parası olarak mı 2.110 tl help bacılarım daha önce alışveriş yapan varsa aydınlatabilir mi 😂