Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim. Boğaz enfeksiyonu geçiriyorum çok ağrıyor asla yutkunamıyorum. Sağlık ocağı grevde. Hastane evime çok uzak. Evde antibiyotik var ama cesaret edemedim. Başına gelen var mı ? Bana bi yardımcı olun lütfen çok ağrıyor tükürüğümü bile yutamıyorum beyaz beyaz üstü çok acı veriyor