Layddiana bu şekilde hiç kullanmadım basınç çocuğun burun kanallarına zarar veriyor bence ben tek kullanımlık şaselerden alıyorum bikaç damla yarı yata pozisyonda sıkıp ıslatmak amacıyla sonra çekiyorum aspiratörle bence en mantıklısı bu kendini burnunuza 2,5-5 ml bi tuzlu su sıkın bakalım nerenize gidecek çok yanlış bence