4 aylıklar ne durumdasınız ? Biz 4 ay 14 günlüğüz 2-3 gün önce atağımız bitti gece uykularımız eski düzenine döndü az kalsın deliriyordum çnk 3. Ayından beri çekiyoruz.Oyuncakları iki eliyle kavrıyor ama hala dönemiyor😕.Kısa süreli oturtuyorum.Ataktan dolayı galiba meme reddimiz hala biraz devam ediyor ama hiç almıyo değil.Saçları dökülüyo ve konağı var diye saçını kazıttık biraz pişman olduk😕Gün aşırı banyosunu yaptırıyorum.Sizler ne durumdasınız?