Ferk 26 aylık uyuyalı 3 saat oldu, 3 kere kalktı. Artık bezdim valla. Bir ara gecede 1 kede kalkardı. Yine dişeti şişmiş zor günler geldi galiba.
Memeden kessem düzelir mi diye düşünüyorum, hala emiyor gece gündüz. Bağırmamak için zor duruyorum şuan, ayağımda sallıyorum, kımıl kımıl 😫😫😫