gulayada bana tsh değil kistik fibrozis bişey yüksek çıkmıştı sağlık ocağı yüzünde sütüm kesildi aradılar çocuğun ölümcü hastalık var dediler tekrar kan vermeniz gerek tekrar verdik zaman geçti aynı çocuk hasta bir ömür ilaçla yaşayacak tedavi yok öldüm resmen stresten sütüm kesildi sonra gittik araştırma hastanesi temiz çıktı çocuk hiç bişey yok çok şükür stres yapmayın büyük ihtimal sizin de bişey yok