burcu_ay Annem senelerce çekti gece kalkıp ağlıyordu ağrıdan uykusuzluktan o derece bıkmıştı baya da doktor gezdik en son birisi bir ilaç verdi o rahatlattı annemi her akşam 9da çok düzenli içiyor ama siz emziriyorsunuzdur sanmıyorum onu kullanabileceğinizi ben öğrenip adını size söyleyim siz doktorunuza danışın bi size uygun bir ilaç mı diye. Birde ilaçsız olarak hani şu bandajlar varya elastik burkulunca falan sararız onlardan bacağınıza sıkı sıkı sarın yatmadan oda rahatlık veriyor