Anneler emzirmeyi nasıl bıraktırabilirim 18 aylık ve artık yettiğini düşünüyorum çünkü son bir aydır artık tıryaki gibi sürekli yapışık yaşıyoruz ve ne kahvaltı ne yemek ne öğle arası atıştırmaları yapmıyor asla faydasının olacağını düşünüyorum benim gibi düşünüp yapıp sonuç alan var mı ve nasıl kesmem gerekiyor hiç bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🫶