Deletedmom_223 kubrace benimde 7 aylık bebem.5.ayindan beri saat başı ya da yarım saattte bir kalkar gece mamasida veriyorum yok fayda etmiyo illa kalkıp emecek.5.ayindan önce sabaha kadar bile yattığı oluyordu bazen bilmiyorum çocuğa güncelleme geldi sanki
gizemaylam kubrace 4 aylık atak dönemiymiş neymiş, benim bebeğim 3 ay 18 günlük farklı farklı huyları çıktı atak dönemine bağlıyorum
Zuzua kubrace bnmkide öyleydi . En fazla 1.30 saat uykuda kalıyordu . Geceler uykular haram gbiydi . 1 yaşından snra 2 saate çıktı . Yorumlarda 4 saat veya sabaha kadr uyanmiyo diyenleri okuyup dururdum . 2 yaşında kestim .
fufissmom Deletedmom_223 17 buçuk aylık şuan aynı sorunumuz sürekli uyanmaktan dermanım kalmadı ve 1 ayda 3 kez hastalandım vücut çöktü artık 😪😪😪
Deletedmom_223 fufissmom tek başına desteksiz bakıyorsanız normal.Ben yeri geliyor hem Emziriyor hem ağlıyorum artık dayanacak gücü kalmıyor insanın.Annelik çok zor birşey.Hasta olmasınlar da kalksinlar,ha birde lütfen ağlamasınlar😄
fufissmom Deletedmom_223 tek bakıyorum 2 kezde yavrum hasta oldu perişan olduk yine hamdolsun buna şükür bugünleri hiç unutmam Allah’ım Şahid bir Allah’ın kulundan destek görmedim dogdu doğalı
Deletedmom_223 fufissmom çoğumuz o şekilde maalesef bende öyleyim tek bakıyorum iki çocuğuma da.Cok şükür sağlıklılar o bize yeter👍🏻