kokbi26 Evet benimde 3 erkeğin üzerine 1 kızım oldu bende bilmiyodum bende şaşırdım anneme sordum hemen normal o dedi içerisindeki pisliği atiyo dedi şimdi kızım 3 aylık şuan öyle bisey yok yani