Bakbenanneoldum uzun süren pısıklerde alerji dusunulebılır. Benım kızımın yoğurda alerjı olduğunu anlamıştık mesela doktoruyla takıp edip. Losyonlu tabı edılen kokulu kez kullanmayın ıslak mendil kullanmayın artık bebekler ıcın alt sılme pamukları var. Birde benım ogluma da kızımada pisık sürecinde pıyasadakı hiçbir tıbbı ya da normal pısık kremleri iyi gelmezdi sadece arka yesıl tüp krem ve evlerimızde bulunan paket ya da kutu yağ surerdım o geçirirdi