Keremkbra Merhaba güzel anneler sorum şu olacak 2 ay 20 günlük bir oğlum var acaba ne kadar sıklıkla emziriyorsunuz özellikle gece
Zeyno Keremkbra Benim kızımda 2 ay 20 günlük 2-3 saat bazende daha kısa aralıklarla emziriyorum acıktığını anladığım zaman, geceleri ise acıkınca kendisi uyanıyor o zaman emziriyorum uykusunu bölmüyorum hiç🌸
Fatmaayngz Her hissettigimde acikcasi ben hic sure falan bilmiyorum ilk 6ay duzenli (geceleri) agladikca emzirdim. Suan 22 aylik hala ayni sekilde devam 😄 Zaten 2 saatte bir emzir dendi bana ilk, cocugum sarilik oldu dr 2 gun sonra gel olmassa hastaneye yatiricaz deyince suresiz saat basi yada her istedigimde emzirdim sukur oyle bisey yasamadim. Kisacasi her hissettiginde ☺
Ezgiasya Ben ozenle 2 3 saatte bir emzirmeye calısıyorum canım yoksa sekerı dusuyormus bebegım daha 4 gunluk
Zeyno Ezgiasya 3 saat çok fazla yeni doğmuş bir bebek için, saat başı veya bir buçuk iki saatte bir emzirin sarılık olmasın 🌸
Summ Gün içinde en fazla 2 saat olmadan emziriyorum genellikle acıkıyor çünkü. Geceleri de kendi uyanıyor zaten aglıyor o zaman emziriyorum. Benim de 2ay25 günlük
Slalaylau Benim de 2 ay 10 günlük geceleri o kalktıkça emziriyorum gündüzleri 2 saatte bir ama bazen 1.5 saate düşüp 3 saate de çıkabiliyor bu süre gündüz sorun benim de acıkmadan verdiğim oluyor bazen daha çok emsin diye o zaman da saatlerim karışıyor.