Bebeğim 7 ay 7 günlük yaklaşık 1-1,5 aydır gece sürekli aynı saatlerde aglayıp kendini sallatıyor 2-4-6 bazen yarım saat oynuyor bu saatler. Alışkanlık yaptı galiba nasıl düzelecek ya da düzelecek mi artık cok yoruldum her gece 1 saat uyuyup yarım saat bebek sallayıp kalan yarım saatte daldı - dalmadı diye beklemekten . Gündüz uykusu da kısa kısa oldugu için cpk uykusuz bırakıyor kendini de beni de gündüz toplamda 3,5 saat falan uyuyor