Merhabalar ben doğum yapalı 6 ay oldu aklıma hep takılıyor
Benim kanım 0rh +
Eşimin kani Arh -
Bebeğimin de ARh -
Bizde kan uyuşmazlığı var mı yok mu
Herhangi bir aşı falan olmadık
Doğumdan sonra da yapmadılar
Bebeğim çok şükür sağlıklı doğdu ikinci çocuğuma bir zarar verir mi bu aklıma takıldı bilenler beni aydınlatabilir mi 🌹