umay0924 3 aylık bir kızım var vajinal doğum yaptım ve geçen hafta regl oldum ve olur olmaz saçlarım dökülmeye başladı hayatım boyunca böyle saçım dökülmemiştir çok moralim bozuluyor bu ne zamana kadar sürer acaba????? Veya bir sey kullanmam gerekiyor mu??
_YanakReisinAnnesii umay0924 kan tahlili baktırma şansınız varsa çok iyi olur. Muhtemelen vitamin eksikliğinden kaynaklı oluşan bir durum. Doğumdan sonra ve emziren anneler de çok sık karşılaşılıyor bu durumla. Doktorunuz vitamin takviyesi vs önerir hem sizin için hemde bebeğiniz için çok iyi olur.
Serap-asel umay0924 sonradan çıktı hıc merak etme benim doğumdan önce başladı doğumdan sonra 8 aya yakın döküldü ınan kel kalacak dedim çok üzüldüm ama sonra bı çıktı smdı bebek saçlarım heryerden çıktı okadar çok cıktıkı at kuyruğu yapsam hepsı kenarlardan elektrık çarpmış gbı görünüyo 😀
Annegibi2006 umay0924 d vitamini kullanmanız gerekiyor bebeğiniz sizi emdiği için sizden alıyor tüm vitaminleri sizin eksiliyor haliyle bana sağlık ocağında oğluma verirken bi şişe vermişti sende kullan demişlerdi gerçekten ciddi şekilde dökülmem azaldı daha sonrasında çocuk doktorumuz da mutlaka kullan aksatma demişti