Kızlar sezaryen olalı bugün tam 3 ay oldu. Dün sabah regl oldum ama kanamam çok geliyor ve rengi çok kırmızı kırmızı, hani böyle regl kanı gibi koyu bir kırmızı değil. Normal midir? Sezaryen sonrası nasıl olur onuda bilmiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.