Herkezde var bebeklerde dogdugu an ilk muaynedr hastanede doktorlar söylüyo olup olmadıgı bazo bebeklerde daha çok var emmeye en gel oluyo çoçuk beslenemiyo daha ilerde düzgün konusamıyo benim kızımda vardı doktor bakalım şuan emmesine engel degil demişti birkaç ay sonra dilini dişarıya çıkaramıyordu tekrar çoçuk genel cerraha gittim kesmem lazım izin verirsen dedi ve bir makas attı hemen oracıkta kuçuk bir kesi attı artık çok şükür hiç bir sorun yaşamıyoruz😇