helinn4_6 Merhaba bebeğim ek gıdaya geçtiğinden beri kabızlık sorunu yaşıyoruz zeytin yağı denedim geçmedi önerisi olan lütfen
beyazzkuguu helinn4_6 kabak haşlama yapıp yoğurtla veriyorum bol su yemeklerine zeytinyağ katıyorum kabak havuçlu çorba yapıyorum bizde bunlar çok işe yaradı armuz cennet hurması elma bunlarda işe yarıyor diyenler var özellikel bol suyu ihmal etmeyin
momsipek helinn4_6 aynı şekilde tadımlarda sıkıntı yoktu şimdi hep kabız geçen hafta fitille yaptırdık dr verdi 4. Gündür yine yapamadı ben de başka öneri bekliyorum çünkü fitil de iyi değil
minnos1mom_ Ayy aynı sorun bizde de var 3 gün önce fitille yaptı, şimdi 3 gündür tekrar yapmadı ne yapacağım birşey yedirmeye korkuyorum