Aslında hem ishal oldu bunu dış cikarmasina bağladık snra aşırı derecede gaz var son bı kaç gündür kabız muhtemelen bı çoğu mama ya bağladı bnde değiştirmeyi düşünmüyor değilim yani farklı mama deniycem SMA bir kez almıştım onu hiç içmedi sevmedi galiba