[silindi] Hunilianne 3 aylikne koydum bakiyordu 4.ayda daha cok ilgsni çekti 5 aylik kopardi😆oyuncakları piyonuyu tekmeleye tekmeleye bozdu
Deletedmom139 Hunilianne 3 4 ay gibi oyuncakları asılmaya çalışıyorlar o zaman iyi fakat dönmeye başladıktan sonra oyun halısının bir anlamı kalmıyor 🤗
1alpercocuk Hunilianne ben 2 aylıktı koyuyordum çok faydasını gördüm herşeyi erken önden gitti anlamaz demeyin bikaç güne çözüyorlar:))
Farahzeynep Hunilianne 2.5 aylıkken koymuştum ilk, 3 aylıkken oyuncakları tutmaya çalışmaya başladı 🙄
Hakaninannesi [silindi] ay çok güldüm 😅 benimki 3 ay 10 günlük oyuncaklara bakıyor oynamıyor daha bugün ne zaman oynar acaba diyordum.
Aynuradem 1alpercocuk bnmkide 2aylik besigine astim bi oyuncak öyle dikkatli bakiyoki bazen kimildamiyo gözlerini faltasi gibi aciyo🤣korkuyomu acaba die düşünüyorum 🤔 siz farkettinizmi oyle bi durum
3prensannesi67 [silindi] kullanışlı dimi genelde çok küçük oluyorlar da. Eğer memnunsanız sizin önerinizle almış olucam
3prensannesi67 [silindi] 2 buçuk aylık oldu tamda bugünlerde elimde telefon sürekli bakıyordum. Hemen sipariş vereyim de gelsin bakalım. Paşa nasıl tepki verecek
[silindi] 3prensannesi67 valla piyonosu dönüyor cikariliyor kirmaassa oturup oynama çağında oynar güle güle kullansiñ umarim sever🌷