Kızlar selam iyi geceler. 2.5 yas kız çocuğum var. Hala konusmuyoruz. Yani şöyle söyliyim 50 ye yakın kelimemiz var ama kelimeler kusursuz değil. Örneğin siyah demiyo iya diyo su demiyo u diyo anne baba dede nene falan hepsini söylüyor. Algısı çok açık beni çok net anlıyor. Rehabilitasyon merkezine götürmeye karar verdim dil ve konuşması için. Rapor almak istermisiniz dediler siciline işlediğinden dolayı istemedim. Bana ergoterapi, oyun terapi ve dil konuşma terapisi eğitimlerini önerdiler. Yarın sabah başlayacağız inşAllah🙏🏼 Bu tarz benim yolumdan geçen annelerimiz varsa beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim. Faydası oldu mu. Ne kadar sonra konuştu bebişleriniz😊