Merhaba öncelikle benim de 2.5 yaşında bir oğlum var inanın sizi çok iyi anlıyorum. Süreç zorlu ama sabırlı olmak zorundayız. Pedagog çok çok iyi olur sizi güzel yönlendirir. Tabii ekran çok çok etkiliyor. Gece terörü yaşadığı için korkup sizinle olmak istiyor. Gün içerisinde ekrana yönlendirmeden en az ekran olacak şekilde etkinlikler deneyin. Orda biri var dediği tarafa gündüz götürüp burda kimse yok, odada sadece biz varız diye anlatın aklında kalsın. Bir de uykuya dalmadan önce enazından bu dönemde sakinleştirici müzikler çözüm olabilir. Olabildiğince temas ve sarılma da etkili. Umarım işinize yarar yazdıklarım. Ben de çok zorlanıyorum. Egitimci olmama rağmen çok fazla tıkanıyorum. Kıbrıs’ta yaşıyoruz eşim burada çalışıyor bu sene tayin olacağız inanın dert dert üstüne. Ortam değişikliği o bu şu hepsi etkiliyor 😔 bir de son olarak yatağının altına küçük bir Cevşen, dua koyarsanız onu korur. Annem bana hep öyle yapardı 😍🩷 kendinize iyi bakın. Üzülmeyin… 🌺