iremaydmr yo kullanmadım aklımı kullanabiliyorum çok şükür. Bebeğim uyumuyorsa (ki sabah 6lara kadar ayakta durup bebek baktığımı biliyorum, sabah benimle uyanıp gece benimle yattığı günler oldu 3-4 aylıkken bile) altındaki sorunu çözmeye çalışıyorum. Kolaya kaçanlarda sanıyor ki bi onların bebeği ağlıyor o yüzden mecburuz ayağına yatıyorlar. Oğlum 3.5 yaşını geçti çok hareketli inatçı bir çocuk doğduğundan beri ama elimden geldiğince en iyi şekilde yetiştirmeye çalışıyorum uyumuyo alerji ilacı veya uyku ilacı vereyim yatsın keyfime bakayım demedim hiç ne elim ne vicdanım izin verir buna